neděle 23. srpna 2009

YUIN PK3 jsou ideální sluchátka pro Shuffle [názor]


Nákupem a následným užíváním Sennheiser PX200 se ze mě stal člověk na kvalitu sluchátek poměrně náročný (záměrně nepoužívám termín audiofil). Touha po kvalitním zvuku a kompaktnější velikosti mne dovedla k nákupu pecek YUIN PK3, s nimiž jsem mimořádně spokojený, avšak bylo zapotřebí k nim sehnat přehrávač. Svůj letitý Emgeton Enox EMX-830 se mi podařilo nějakým způsobem ztratit a iPhone se na sport kvůli své velikosti příliš nehodí.

Mám rád malé přehrávače. Nepotřebuji, aby uměl přehrávat video atp., stačí mi kvalitní produkce hudby. Koneckonců nepotřebuji nutně ani ten displej - když se mi skladba nelíbí, prostě sáhnu do kapsy a přeskočím ji. Výsledek je už z titulku jasný, koupil jsem si iPod Shuffle druhé generace s jedním gigabajtem paměti. Prostě se mi líbil. V současné době jej stále můžete sehnat, přestože na trhu je již generace novější, a to za cenu přesahující 1000 Kč. Tohle opravdu ne. Mám hezké věci rád, ale tisícovku za přehrávač bez displeje s jedním gigem paměti nedám ani omylem. Mám také rád produkty společnosti Apple, ani to ale není dostatečný důvod, proč platit přemrštěnou cenu za de-facto výběhový model.
Nakonec stačilo prolézt pár internetových bazarů, natrefit na toho správného člověka a Shufflík je doma ve vytoužené modré barvě a za čtyři stovky.



Narovinu - iPodu nefandím zejména proto, že do něj prostě nemůžu jen tak nasypat písničky a hlavně nemůžu přijít ke kamarádovi a nechat mu stáhnout obsah přehrávače, či alespoň jeho část. U iPodu to nejde bez nějakého toho "podpůrného" prográmku (a teď nemyslím iTunes). Má to zabránit kopírování, které zabíjí hudbu, ale je to neuvěřitelně obtěžující. Shuffle jsem tedy koupil skutečně pouze proto, že se mi tolik líbí a pro sport se díky jednoduchému ovládání a klipu na zadní straně vyloženě hodí.
Kvalitu výstupu shledávám dostačující (koneckonců nelze ji dále nijak ovlivnit), i když se mi zdá, že basová složka je jemně zvýrazněna. Ekvalizér však od nákupu YUIN PK3 nepoužívám. Není potřeba.

Kvalitní sluchátka udělají poslouchatelné zařízení i z tak "hudebně základního přístroje", jakým je iPod Shuffle. Sice jsem přišel o ikonická bílá sluchátka, tolik typická pro výrobky Apple, ale ten zvuk za to rozhodně stojí. Jsem s tímto low-end řešením vyloženě spokojen, proto to sem píšu. Poslouchám teď prakticky pořád.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails