úterý 8. června 2010

Reklamace MacBooku podruhé


Záruka mého bílého MacBooku se blížila ke konci, rozhodl jsem se tedy dát jej trochu do pucu ještě před jejím vypršením. Problémy byly dva:
1. Klasicky vyštíplý plast na přední hraně
2. Mírně tmavší pruh na spodní části LCD (pravděpodobně způsobeno vyfukovaným teplým vzduchem).

Jediný problém spočíval v tom, že notebook byl zakoupen na Slovensku a již se na něj nevztahovala roční mezinárodní záruka, v rámci které jsem jej nechal opravit minule.
Bohužel se trochu změnila pravidla a oproti předchozímu případu nebylo možné přinést notebook na posouzení a následně na výměnu dílů, ale musel jsem jej nechat v Brněnském servisu po celou dobu opravy. Podle slov technika však celá záležitost neměla trvat déle než 3(!) dny. Kupodivu se ani nesnažili dělat vědu z toho, že záruka platí na území Slovenska a přislíbili celou záležitost vyřídit. Když jsem sdělil, že působím ve Zlíně, sami nabídli zaslání do místní pobočky (!!), která Macy bohužel neopravuje.
Za to patří Českému servisu velký dík a obdiv. Je moc příjemné vidět, že někdo má stále zájem udělat zákazníka spokojeným. Jak říkají u nás: PRODÁVAT ne PRODAT.

Notebook jsem tedy odevzdal ve čtvrtek. Následující týden v úterý však díl stále nebyl na pobočce, i když měl ten den dorazit. Ve výsledku celá záležitost oproti slibovaným třem dnům zabrala rovný týden, MacBook jsem si tedy vyzvedl následující čtvrtek ve Zlíně. Naštěstí Jakub Krčmář má notebooků dost, tak mi v mezidobí jeden půjčil :-D.
Nemám si na co stěžovat, původní topcase (celý plastový díl obsahující klávesnici a trackpad) byl vyměněn, plasty září bělostí a místo slovenského rozložení jsem dostal české. Bylo mi hloupé o to žádat, ale příjemné překvapení.
Displej mi byl rovněž vyměněn a subjektivně je jeho jas nyní asi o 30% vyšší v porovnání s MacBooky kolegů, přičemž nejmladšímu je půl roku (MacBooku, ne kolegovi).

Opět tedy vynikající zkušenost s profesionálním přístupem Českého servisu. Pro informaci: Ti co mají vyštíplý plast topcasu a jejich záruka skončila před méně než rokem jsou taky v suchu. Na tuto závadu by se měla vztahovat "amnestie" a servisy by ji tedy měly opravovat zdarma.

Mimochodem, kdyby měl někdo zájem o použitý MacBook v top stavu, tak je na prodej.

2 komentáře:

  1. Ahoj, zajímá mě, za kolik bude na prodej? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pošli mail na crteczek uzenáč gmail.com. Budu ho nabízet za 16 000 s tím, že pod 15 nepůjdu.
    Konfigurace: C2D 2 x 2 GHz, 4 GB RAM, 250G disk, X3100 grafika, combo drive, nový displej a topcase.
    Komplet krabice, instalačky, neoprénové pouzdro, ovladač, redukce na VGA, případně myš.

    OdpovědětVymazat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails