sobota 7. srpna 2010

Nedělejte ze zákazníků blbce, nemají to rádi.


V okamžiku vydání předchozího článku Šokující pravda o kurýrních službách jsem zaslal stížnost (nebo podnět ke zlepšení, chcete-li) prostřednictvím formuláře na stránkách TNT. Do dnešního dne mi nepřišla žádná odpověď.
Pokud jste velká společnost a chcete se tvářit jako že vám skutečně jde o zákazníka, tak proboha nepište na svoje stránky bláboly jako je tento: "Jakékoliv Vaše reakce či připomínky jsou pro nás důležité a jsme vždy připraveni Vám naslouchat." Není to pravda. Zákazník není kretén a brzy na to přijde. A vyřve to do světa.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails