úterý 10. června 2008

Stavba "iMacu" pokračuje [howto]

Jak už jsem prezentoval dříve, probíhá v mé dílně stavba "all in one" PC. Přináším pár čerstvých fotek z dalších úprav.
Dvě hodinky kouzlení s Dremelem a pilkou na železo skončily upravením plechu pro montáž desky a přípravou jeho uchycení.
Podařilo se mi konečně vyřešit napájení displeje a jeho připojení k desce. Vzhledem k tomu, že pod ním moc místa nezbylo, musel jsem napájecí konektor zbavit žebrované části, zabraňující jeho zlomení. Propojovací kabel byl zbaven krytu, aby šel taktéž co nejvíce ohnout a světe div se, ono se to vešlo.
Další věc je I/O panel. Využil jsem to, co už v krytu monitoru bylo a za tlačítko pro zapnutí upevnil spínač. Bylo nutné jej velmi nepěkně doprasit lepidlem z tavné pistole, aby byla jistota, že se neuvolní. No a za mléčným plastem je instalována modrá dioda indikující zapnutí samotného PC. Ovládací panel displeje má zatím své místo uvnitř. Uvidíme kam se ho nakonec podaří udat.

I/O panel. Uprostřed vypínač, nalevo od něj dioda.









Přestože jsou oba přívodní kabely zalomené co to šlo, vejdeme se jen tak tak.









Pohled do míst, kde bude zdroj, disk, základovka...









Abych se ujistil, že po tom všem šachování to stále ještě funguje, zkusmo jsem ten výtvor zapnul. Dobrá zpráva, konstrukce může pokračovat směle dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails