pondělí 29. prosince 2008

Boblbe-e EL wire mod [howto]

No tak jsem si tu popelnici přeci jen koupil, ale na e-Bay a použitou, zato cena byla poloviční. No a to bych nebyl já, abych to hned z půlky nerozebral, nebo neprovedl nějakou mimotovární modifikaci. Takže situace se má následovně: okolo skeletu dosud nijak neupraveného Boblbe-e Megalopolis Executive jsem nainstaloval elektroluminiscenční kabel (prostě svítící drát). A jak to dopadlo se dozvíte za 4...3...2...1...








Zaprvé potřebujeme batoh a drát. Předpokládejme, že batoh máme, zbývá sehnat drát. To co hledáme není obyčejný elektroluminiscenční kabel, ale jeho upravená verze, takzvaný "Tail Wire". Jeho výhoda spošívá v manžetě, díky které je možné někam kabel přišít, nebo zastrčit. My budeme dělat to druhé. Pamatujte, že nejkvalitnější a nejtrvanlivější káble vyrábí Lytec, ale taky si nechá dobře zaplatit. Pro mé účely postačí levnější výrobek čínské provenience. Supr obrázek měli na elbestbuy.com kde mimojiné tento typ také nabízejí k prodeji.











Takže máme batoh i drát. Co teď s tim? Přemýšlivější čtenáři jistě zhodnotili konstrukční možnosti báglu a je jim jasné, co bude následovat.
Stačí povolit šrouby přitlačující postranní lišty, a do vzniké štěrbiny zasunout tenkou část kabelu. Doporučuji zarazit co nejblíže k liště a následně utáhnout. Čtyři šrouby v bederní prohlubni je nutno dočasně úplně odstranit, jinak se pravděpodobně nepodaří povolit spodní tři šrouby na každé straně.









Pokud jsme postupovali svědomitě a důsledně, výsledek musí zaručeně stát za to...












S přebývajícími zhruba 15 cm kabelu jsem naložil po svém. Mohl jsem je ustřihnout a konec zaizolovat, ale místo toho jsem zbytek protáhl dovnitř a uchytil jej dvěma šrouby, takže osvětluje vnitřek batohu. No nejsem já geniální?









A to je celé! Děkuji za pozornost a těším se u dalšího [howto]!

Méně zručným zájemcům nabízím po dohodě provedení této modifikace. Objednávky přijímám na crteczek uzenáč gmail bodka com.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails