sobota 27. června 2009

Koupil jsem nová sluchátka [názor]


Právě jsem si na eBay koupil nová sluchátka. Jsou jimi YUIN PK3. Co mne k tomu vedlo?

Se svými Sennheiser PX200 nemohu jezdit na kole, protože díky jejich tlumení téměř neslyším zvuky okolí. Já vím, na kole by se vůbec mělo jezdit bez sluchátek, ale já prostě hudbu miluju.
Pecky jsou zdaleka nejlepší řešení pro cestování - konstrukce je kompaktní, jsou relativně higienické (narozdíl od in-ear sluchátek, která se zavádí do zvukovodu - pro mne dosti nepříjemná věc). Jen ten zvuk obvykle za moc nestojí. Není to však pravidlo...

YUIN je, narozdíl od KOSS nebo Sennheiser, u nás poměrně neznámá značka, o které jsem ani já neměl ještě donedávna ponětí. K nákupu mne přesvědčila záplava pozitivních zkušeností v této diskuzi.
PK3 sice představují nejnižší model tohoto čínského výrobce, přesto se podle všeho jedná o rozumnou koupi. Vzhledově se neliší od tuctových pecek, které byste našli přibalené ke každému audiovýrobku. Nemám to ale na parádu, takže tenhle aspekt opravdu neřeším, jde mi čistě o kvalitu reprodukce.

U nás YUIN PK3 stojí okolo 1200 Kč, na eBay lze nakoupit o třetinu levněji. Vyšší modely PK2 (2200 Kč) a PK1 (5000 Kč+) pro mne nemají význam, rozdíl v kvalitě reprodukce by už pravděpodobně vyšší cena neospravedlnila.
Až mi pecky dorazí, pochopitelně se o dojmy podělím.

Takto precizně zabalená sluchátka dostanete. Alespoň balení napovídá, že se jedná o vyšší třídu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails