neděle 5. července 2009

David z Chebu prodává iPhone, dějství první [názor]

Konečně se mi po netrpělivém očekávání ozval pan David z Chebu, který nabízí iPhone 3GS s pamětí 32GB za 5000 korun českých.


Vše jsem odstartoval odesláním tohoto e-mailu:
"
Dobrý den,
mám zájem o zakoupení Vašeho iPhone 3GS. Je cena opravdu 5000 Kč? Je možné osobní předání, případně platba přes PayPal?
Děkuji"

Odpověď z e-mailu
davidgijs@live.co.uk zněla následovně:
"
Ovšem telefon se prodává za pouhých 400Euro včetně námořní poplatek na váš place.How mnohem máte k telefonu a také akceptujeme platbu přes Western Union a loď přes FedEx jen 2 až 3 pracovní dny ..
Kolik chcete koupit, a také můžeme mít váš mobilní telefon?
Pozdravy"

Hm, 5000 Kč rozhodně není 400 Euro, takže cena po tomto zajímavém přepočtu je zhruba dvojnásobná, oproti původně inzerované. Nevadí, 10 000 Kč za iPhone 3GS je pořád dobrá nabídka.
Co ale znamená "námořní poplatek na můj place"? Neposílají letecky? Jak to chtějí stihnout lodí za 3 dny?
Můj mobilní telefon samozřejmě mít nemůže, protože ho potřebuji, než zakoupím neodolatelně výhodný iPhone 3GS 32GB za 400 Euro!

I napsal jsem panu Davidovi znovu, abych si ujasnil pár věcí...
"
Dobrý den,
děkuji za rychlou odpověď. Zajímalo by mne, proč se platí námořní poplatek? Odkud telefony zasíláte? USA nebo UK? Platba přes PayPal tedy není možná?
Chtěl bych koupit jeden, možná dva kusy. Můj mobilní telefon +420XXXXXXXXX.
Pozdravy"

Nezbývá, než počkat, s čím se záhadný prodejce vytasí tentokrát. Velmi se těšit na jeho případně telefon. Napsat na můj blog jak obchod pokračovat.

Čtěte také: dějství
druhé, třetí, čtvrté, páté

7 komentářů:

  1. To byt jasny vec - podvoda! Nekupoval to bily sahib.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle emailu bych soudil ze se jedna o UK :) ale takovymto platbam predem bych byt Vami neveril a vic se uz tomuto nevenoval. V dalsim emailu po Vas budou chtit udaje o uctu... takovych lakavych emailu mi uz doslo nekolik (z USA, Nigerie a Kanady) a pokazde sem se jen usmal a vymazal, Vam radim udelat to stejne.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi chodí nabídky z Niggérie atd.. Beztako podvody jak vysite :d

    OdpovědětVymazat
  4. Na Aukru se objevil taky 3GS za 13 100,-, což není nejhorší. Taky lodní doprava, mrkněte: http://aukro.cz/item685450158_apple_iphone_3gs.html
    Za dva dny to ale končí.

    OdpovědětVymazat
  5. Nemusí to být nutně podvod (ta cena by zhruba odpovídala), každopádně ten člověk už nějakou chvíli neobchodoval a lodní doprava z US se mi moc nepozdává. Často nakupuji na eBay a většina zásilek se posílá letecky (zejména ty malé).
    Tohle není člověk, kterému bych já osobně poslal 13 tis. na účet.

    Naproti tomu tohle vypadá docela solidně:
    http://aukro.cz/item679374758_iphone_3g_s_16_gb.html

    OdpovědětVymazat
  6. námořní poplatek = shipping fee => poplatek za poštovné a balné

    OdpovědětVymazat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails