pondělí 6. července 2009

David z Chebu prodává iPhone, dějství druhé [názor]


Včera mne pan David z Chebu kontaktoval znovu a rovnou telefonicky! Volal z neveřejného čísla a zpočátku vedl poměrně nesrozumitelný monolog. Naštěstí v každé "větě" (nevím, zda to věty byly, beru to spíše z hlediska časové osy) zopakoval slovo "ajfon", takže jsem se dovtípil, že zřejmě volá v odpovědi na můj e-mail.
Chápavě jsem přitakával slovy "cože", "kdo volá?" a poměrně klasickým "haló", a pak jsem jej ještě zhruba minutu trápil svojí češtinou. Vytrvalost mu nelze upřít, naštěstí "ajfon" je nadnárodní termín, díky kterému se dohodnete prakticky s kýmkoli.
Plynule jsem tedy přešel do angličtiny, a v souladu s technikou zrcadlení, o které jsem se zmínil v minulém článku, napodobil jeho jazykovou úroveň. Každý z nás si blábolil ještě asi další minutu v podobném duchu..

.. až jsem se zeptal na věc velice konkrétní, a to, jak platba probíhá. Davídek neustále opakoval Western Union a v momentě kdy pochopil, že trvám na PayPalu, bez rozloučení zavěsil. To jsou způsoby!
iPhone od něj už asi stejně nechci. Konkurence jej nabízí ještě výhodněji!
Ovšem pokud si myslíte, že kontakt s Davidem nadobro skončil, pak se mýlíte...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails