sobota 18. července 2009

David z Chebu prodává iPhone, dějství sedmé


Ne, na Davídka jsem samozřejmě nezapomněl, jen teď nebylo tolik času, kolik bych si představoval. Tak tedy minule jste se mimo jiné dočetli, jak se Dave vymlouvá, pokud jde o osobní setkání a tvrdí, že iPhony odesílá z jiného místa v Británii. Jak na potvoru tam zrovna měla mít cestu moje imaginární kamarádka. Výmluva? NO JASNĚ!

"Ahoj,
Děkujeme za Váš mail.
No dobře, ale máme problém asi that.ok

Teď už nemají žádný záznam, že jste obchodovat s námi dřív. A předtím, než si můžeme dovolit zákazník musíte koupit u nás on-line a mít záznam i v případě, že cílem není větší než 5, která je právem společnost, pokud máte tento záznam můžete přijít na naši společnost nebo poslat na osobu nám v případě, že si tam budou snadno dát uznání klienta.

Takže myslím, že nejlepší věc je, že jste provést platbu ve výši 50% a po pošleme Vám všechny podrobnosti o zásilce a můžete vyzvednout vaše druhé pořadí od naší společnosti.

I čekají vaši poštu.

Pozdravy
Management"

Je to ale lišák ten Davídek, prý osobní předání není možné, protože jsem u nich v minulosti ještě nenakupoval. No co se dá dělat, jenže já blbec už poslal peníze kamarádce v dobré víře, že telefony bude moci vyzvednout.

"Ahoj,
chápu vaše podmínky, ale já už poslal peníze na kamarádka účet. Napsat jí hned, ať odešle peníze zpět a pak já poslat peníze Wester Union."

Dave ale neví, že jsem peníze poslal převodem z účtu a myslí si, že mu je můžu poslat hned následující den, naivka jeden.

"Ahoj,
Děkujeme za Váš mail.

Tak řekněte jim posílat peníze zpět k vám, a poslat peníze, aby nás zítra ráno, abychom mohli lodi Apple iPhone 3G S 32GB.
I čekají vaši platbu detail zítra.

Pozdravy"

Pochopitelně se s mou odezvou nesetkal, tak to zkusil zase...

"Ahoj,
Nacházíme se stále ještě čeká na svou poštu.
I čekají vaši mailovou brzy.

Pozdravy"

a zase...

"Ahoj,

Pokud jde o Apple iPhone 3G S 32GB Telefony jsou v současné době s FedEx jsme jen čeká na vaše platba detail, abychom mohli lodi telefony okamžitě a my vám pošleme lodní detail, jako je sledování počtu, letecký náložný list a jiné zásilky detail pro Vás k potvrzení objednávky.

A taky mi řekni, co se děje, že se převod peněz na vás ..?
Vaše urgentní odpovědi budou vysoce ceněn.
I čekají vaši poštu.

Pozdravy


ENGLISH Hello,

Regarding the Apple iPhone 3G S 32GB. The phones are now with FedEx we are only waiting for your payment detail so that we can ship out the phones immediately and we will send you the shipping detail such as tracking number, air way bill and other shipment detail for you to confirm your order.

And also tell me what is going on have they transfer the money to you..?
Your urgent response will be highly appreciated.
I await your mail.


Regards"

a zase...

"Ahoj,
Děkujeme za Váš mail.
Takže i čekají vaši platbu detail.
A také musíme přidat volné jednotky do vaší objednávky.

I čekají vaši poštu.

Pozdravy"

Mimochodem - volné jednotky mi nabízí můj operátor, nevím, proč mi je chce přidávat Dave do zásilky, ani jak je následně uplatním tady u nás :)
a zase...

"Ahoj,
V čem je problém, jste nám řekl, že budete provádět platební včera, ale vy ne. Co se děje znovu.

Laskavě zpátky k nám s platbou detail, abychom mohli loď a postupuje objednávce (Apple iPhone 3GS 32gb).

Vaše rychlé reakce bude vysoce ceněn.
Vyčkat na váš mail.
Pozdravy"

Taková snaha si odpověď rozhodně zaslouží, tak tedy:

"Dnes přijít peníze od kamarádka, poslat zítra, ale stále váhat, jestli to výhodné. Nejdříve ty slíbit k 5 iPhone 2 zdarma a teď ty dávat k 18 iPhone 2 zdarma."

Dalo se čekat, že Davidek bude slibovat slevy, snažit se mne přesvědčit, abych nakoupil právě u něj, bude volat a psát tři e-maily denně, ale to se k mému nezměrnému úžasu nestalo. Odpověď byla poměrně strohá:

"Ahoj,

Co se děje o zaplacení jsme čekali na výplatu detail už od úterý, které jste nám řekl, a od té doby nemáte Pošlete nám e-mail o zaplacení. A vaše telefony byly s FedEx, neboť, a všichni jsme očekávali od vás, je pořídit si platební detaily a loď se na telefony okamžitě.

Takže prosím, laskavě vrátit zpět k nám s vaší kontaktní telefonní číslo, abychom mohli zavolat.
Vaše rychlé reakce bude vysoce ceněn včetně své kontaktní číslo a platební detail.
Zde je naše kontaktní číslo +4470359 82706

Pozdravy

Pozdravy


ENGLISH

H
ello,

What is going on about the payment we have been waiting for the payment detail ever since Tuesday that you told us and since then you haven't send us an E-mail regarding the payment. And your phones have been with FedEx since, and all we are expecting from you is to get the payment detail and ship out the phones immediately.

So please kindly get back to us with your contact phone number so that we can call you.
Your fast response will be highly appreciated including your contact number and the payment detail.
Here also is our contact number +4470359 82706

Regards
R
egards"

Sice se rozloučil dvakrát, ale ani náznak odpovědi na mou otázku. Ke všemu asi ztratil moje telefonní číslo! To je tedy obchodník.
A všimli jste si jedné zajímavé věci? David už posílá maily dvojjazyčně! Asi měl v minulosti dost problémů s překladači, poučil se a zvolil efektivnější postup. Tleskáme Dave, přesto všichni doufáme, že ti peníze nikdo nepošle. Jenže počkat, já hlupák! Já jsem je poslal! Poslal jsem peníze podvodníkovi!

"Ahoj, já peníze poslat včera, přijdou na adresu, kterou vy mně poslat. Až vám přijít peníze, poslat mi 23 jednotek iPhone 3GS 32GB.

Pozdravy"

Tohle jsem udělal fakt šalamounsky. David mi totiž poslal za celou dobu asi tři různé adresy a já vůbec nespecifikoval, na kterou z nich byly peníze odeslány. Ale jemu je to stejně jedno, chce pouze číslo transakce, aby si mohl vybrat peníze doma v Nigérii, přestože já bych v dobré víře posílal na adresu někde v Británii.
Při prvním jeho telefonátu mu oznamuji, že se stal obětí krutého žertu, kterému se se mnou zasmálo pár stovek lidí.
Davídkovi pocity se pokusím přetlumočit v příspěvku, který tento malý seriál ukončí.
Dále se pokusím shrnout vzorce chování těchto podvodníků a sepsat krátký článek o tom, jak šarlatána bezpečně poznáte (pokud jste se tedy nepoučili z příspěvků zveřejněných v minulosti).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails