pátek 24. července 2009

iPhone asesoríz [apple]


Tak už HO mám. Pochopitelně ne od Davida, to bych se nedočkal, každopádně nyní jsem vlastníkem iPhone 3G 8GB a takovou věc prostě nemůžete nosit jen tak po kapsách. Bylo potřeba dokoupit nějaké to příslušenství. Ne, nenaklusal jsem do obchodu s mobilními telefony, kde mají beztak výběr dosti omezený, ale navštívil jsem místo, kde je výběr téměř neomezený. Pokud zvažujete, zda stojí za to zřídit si účet na eBay, možná vás přesvědčí ceny, za které lze pořídit následující gadgety.
Na základě dotazu v diskusi doplním, že veškeré ceny jsou konečné, tedy včetně poštovného.

Co si budeme vykládat, iPhone prostě žere. Chvilku něco šmrdláte na internetu, pustíte nějakou tu hru, případně video a baterka je prázdná. Nejběžnějším zdroje energie jsou dnes stále tužkové (AA) baterie, proto by ve vašem batohu neměla chybět tato nabíječka.
Prostě dovnitř zašroubujete tužkovku, do USBčka strčíte nabíjený předmět a už to jede. Velmi univerzální a cena lidová - 83 Kč (4.50 USD)

Zkušenost: Tenhle krám moc nefunguje - sice za tu cenu nedostanete jednu, nýbrž hned dvě nabíječky, ale telefon se nabíjí jen krátce, poté se začne restartovat a dokonce VYBÍJET. Vyzkoušeno na BlackBerry 8100, neměl jsem koule experimentovat na iPhonu.
Nabíječka možná funguje s kvalitními alkalickými bateriemi, já ji však chtěl používat s nabíjecími, což očividně příliš nefunguje.


iPhone 3G lze díky vestavěnému GPS modulu použít také jako satelitní navigaci, je však třeba jej v autě nějak upevnit. A k tomu se perfektně hodí následující držák za směšných 73 Kč (3.89 USD).

Zkušenost: Skvělá koupě. Pro jistotu jsem srazil trošku ostřejší hrany, abych omezil riziko poškrábání mého miláčka, ale jinak naprostá spokojenost. Doporučuji.
pozn.: iPhone nelze vložit s nacvakávacím zadním krytem, o kterém se zmiňuji níže (to je pochopitelné, s tímto krytem totiž velikost telefonu mírně vzroste).


Tak, iPhone už máme připevněný na čelním skle. Protože je telefon jailbreaknutý, můžeme sledovat zbývající energii baterie vyjádřenou procenty a... Ta ubývají před očima! Řešení je snadné, a sice koupit nabíječku do auta. Model který jsem zvolil já obsahuje i FM modul pro bezdrátový přenos hudby do autorádia (a následně do reprosoustavy). 113 Kč (5.99 USD).
Obdobný výrobek je k dispozici i s dálkovým ovládáním za cenu nepatrně vyšší.

Zkušenost: Kvalitního přenosu se dá docílit jen tak, že naleznete frekvenci, na které nevysílá žádné rádio (v opačném případě bude přenos více či méně rušen). Pokud jezdíte po republice, budete přelaďovat každou chvíli, protože nevyužitá frekvence prakticky neexistuje.
S nabíjením problém nebyl, takže jako nabíječka FM modul obstál.




Jak jsem zmínil v úvodu, iPhone nemůžete jen tak hodit do kapsy s klíči (náchylná k poškrábání je zejména zadní strana). Stačí ale telefon zasunout to tohohle pouzdra a problém je vyřešen. 83 Kč (4.50 USD)

Zkušenost:
Prodejce poslal pouzdro odlišné barvy bez spodní síťky a z jiného materiálu, tedy naprosto odlišné od vyobrazeného. Uvidíme jak se k situaci postaví.Někdy ale pouzdro prostě použít nechcete, imidž je taky důležitá. I v takovém případě lze zadní stranu iPhonu ochránit, aniž by došlo k razantnímu snížení jeho vizuální přitažlivosti. Prostě přicvaknete zezadu na přístroj a je to. Za 28 Kč (1.50 USD).

Zkušenost: iPhone je s tímto krytem o něco buclatější, ale zadní část a rohy jsou skvěle chráněny v případě pádu (bohužel vyzkoušeno) a přitom neutrpěl design přístroje. Jednoznačně za tu cenu doporučuji a objednávám ještě jeden v bílé barvě.
Patříte stejně jako já mezi ty, kteří kvůli iPhonu zahodili (nebo prodali) PSP? V tom případě by vám nemělo vadit pár milimetrů a gramů navíc, jen když budete moci hrát déle. Existují totiž externí baterie, které se nacvaknou jako kryt a iPhone nabíjí.
Osobně jsem se zatím k nákupu podobné obludnosti neodhodlal, ke všemu cena začíná někde na čtyřech stech korun (20 USD).
Tak co, zřídíte si účet na eBay, nebo jej již dokonce máte? Koupili (by) jste něco z uvedeného příslušenství? Můžete se podělit v diskusi!

4 komentáře:

  1. Mě by zajímalo co to přesně máš zezadu na iPhonu, na té předposlední fotografii. Mohl bys to víc zdokumentovat?

    OdpovědětVymazat
  2. A nepřevýší cena poštovného cenu těchdle blbůstek? Doporučil by jsi i nákup samotného iPhonu přes eBay?

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní: Je to v podstatě kryt, který svým designem kopíruje ten původní, jen se nacvakne na zadní stranu. Zatím mi nedorazil, až se tak stane, všechno nafotím.

    Roman: Uvedené ceny jsou včetně poštovného :-)
    Doporučil nedoporučil - sám bych k tomu asi neměl odvahu (hlavně kvůli záruce), otázka je, proč kupovat iPhone přes e-bay. Ceny u nás nejsou tak strašné a použitých přístrojů je v inzercích mraky.
    Když narazím na eBay na solidního prodejce, nevidím důvod od něj neobjednat, ale "Buyer's protection" není tak skvělá, jak eBay tvrdí, vybíral bych proto opravdu obezřetně.
    Nejdražší věc jsem objednával zhruba za 5 tis. Kč, problémy (pokud vůbec nějaké byly) jsem měl spíše s levným drobným zbožím. Takže asi tak..

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní: Kryt dorazil, ale mám mizerný foťák, lepší budou fotky přímo z aukce: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260434052196#ht_2811wt_907

    Sedí opravdu pěkně, i když je kvůli němu foun o něco buclatější. Ale tak za 30 Kč :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails