čtvrtek 9. července 2009

David z Chebu prodává iPhone, dějství třetí [názor]


Přestože po předčasném ukončení našeho telefonátu jsem nabyl dojmu, že Davídek o transakci ztratil zájem, opak je zřejmě pravdou. Komunikace pokračuje alespoň prostřednictvím e-mailu.

"Díky za mail.
My dont přijímat platby přes paypal.We přijmout pouze platbu přes Western Union a jsme plavbu tento telefon z Velké Británie a cena je 200Euro každý, včetně lodní dopravy poplatek na vaše místo ..
Vše, co musíte udělat, je nyní poslat mi vaši dodací adresu, zatímco já posílám vás podrobnosti o Western Union, aby platba za phone.Are vám nákup 1 nebo 2 jednotky?

Dejte mi vědět asap.
M
ůj mobil číslo je

+ 447024093640

Zavolej mi kdykoliv

Pozdravy"

Jak jsem poznamenal minule, o transakci s Davidem jsem ztratil zájem po objevení výhodnější nabídky, přesto jsem ale ze slušnosti odpověděl, doufaje, že se mi podaří dohodnout lepší podmínky, než u konkurence.

"Ahoj,
jak poslat peníze Western Union? Já bydlet malá chýše, neumět to protože nikdy neposílat peníze Western Union.
Dohodnout s kamarád že vzít 5 jednotek iPhone 3G S 32 GB. Můžeme dohodnout sleva?
Rukulíbám"

Volat mu nebudu, ještě bych platil spoustu peněz. Jestli má zájem obchodovat, jistě se ozve sám. A taky jo! Sice opět e-mailem, ale nevadí.

"Dám vám 20% slevu na telefon, ale pouze platbu přes Western Union .. Pokud jste připraveni platit pitomýho* pak pošlete mi vaše dodací adresu, takže můžu poslat vám pitomýho podrobnosti k platbě .
Kolik chcete koupit 5 jednotek?

Pozdravy"

No jo, ale já žádnýho pitomýho platit nechci. Chtěl jsem iPhone a teď mám platit ještě nějakýho pitomýho. Co když mi iphone rozbije? Nebo nedejbože ztratí?! Tak to ne, žádnej pitomej se mýho iPhonu nedotkne a ještě abych ho za to platil. Tohle si musíme ujasnit...
* "pitomýho" v Google translator

"Kolik tedy platit za 5 iPhone? 20% sleva dobrý. Já poslat peníze zítra Western Union.
Poslat na adresa můj kamarád

Tommy Ho Vyndej
N
a Kampě 510/13
Praha 1
118 00
Czech Republic

Nechtít ale platit pitomýho, ty rači poslat chytrýho když objednat 5 iPhone. Pitomej by mohl zničit a to moc peněz potom.

Pozdravy"

Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat, 15 minut je slušná reakční doba.

"Díky za adresu.
e, co musíte udělat, je nyní pokračovat a provést platbu tohoto jména a adresy níže prostřednictvím Western Union ..

Pokud se jedná o 20%, že budete muset poslat 160Euro za každou iphone a že bude 800Euro a dám vám 2 zdarma nyní dostávají 7Units Apple iPhone 3G S 32GB Unlocked ..

Zde jsou podrobnosti o Western Union, abyste platbu přes Western Union ..

Příjemce jméno: David
Přijímače Příjmení: Gijse
Adresa: 82 Everton řídit.
City.: Stanmore
Stát: Middlesex
Velká Británie
PSČ: HA7 1EA

Jakmile provedete platbu potom pošlete mi celý pitomýho detaily, jako je jméno odesilatele, číslo Mtcn a částku, která se má posílat jen 800Euro ..
Dávámť zásilky na adresu, kterou jste mi dal jednou jste mi poslat podrobnosti od Western Union ..
Čekám slyšet od vás zítra
Pozdravy"

No do kopru, 7 ajfonů za 800 Euro? Dva zdarma?! Ten člověk je svatej! 114 Euro za kus, to dělá zhruba 3000 korun za 1 iPhone! Budu mít 7 ajfonů za cenu menší než výrobní! Heureka!
Ale pořád musim platit toho pitomýho, co mi ty iPhony ponese... :-(

"Ráno běžet do banky poslat peníze Western Union.
T
y moc dobrý obchodník, díky 2 jednotky zdarma! Když všechno dobře proběhnout, já objednat další iPhone. Moc iPhone když tak dobrý cena.
Já ale neznat pitomýho detaily, ty neposílat pitomýho s iPhone, já psát minule ať poslat chytrýho.
Pozdravy"

Jak to ale bude dál? Pošlu peníze? Donese mi pitomej telefony? Zavolá mi Davídek znovu? Co si o ultralevných iPhonech myslí Rychlé šípy? Vyloučí Červenáčka, protože si chce nechat iPhone 2G?
Zůstaňte naladěni, dozvíte se víc!

4 komentáře:

  1. cheche...moooooc dobrý!!:-) katt

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle trik ohledně Western Union se hodně používá u aut. Stačí poslat mu jedno číslo ohledně transakce(nevím jak se jmenuje) a může vybrat vaše peníze kdokoli a nemusí se nijak prokazovat.

    OdpovědětVymazat
  3. jak to nakonec dopadlo? poslal jsi penize a prisel ti iphone?

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní: Samozřejmě ne, na 100% bych o ně přišel. Pokud rozkliknete po levé straně červenec 2009 (Publikované články), narazíte na další pokračování ;-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails