pátek 9. května 2008

Mám na blogu reklamu [info]

Vážení přátelé, ano. I já už mám na svém blogu reklamu a sice Google AdSense. Kdo službu neznáte, pak vězte, že se jedná o propracovaný reklamní systém, který přizpůsobuje obsah reklam obsahu stránky. Nestane se vám proto, že na webu arcidiecézní církve bude reklama na prezervativy.
Proč jsem se ale k tomuto kroku odhodlal já? Rozhodně ne v touze po mamonu, trišna* mi nic neříká, jsem zarytý asketa. Je to spíše jen pokus, nerad bych se následkem tohoto kroku stal korunářem (obdoba milionáře, avšak s diametrálně odlišným stavem konta, když zrale zvážím míru návštěvnosti, pozn. autora) a dokonce v pravidlech AdSense reklamy se praví :
"Nesmějí uživatele vybízet ke kliknutí na reklamy Google prostřednictvím frází typu "klikněte na reklamy," "podpořte nás," "navštivte tyto odkazy," nebo podobných výrazů."
Proto vás vyzývám NEKLIKEJTE NA NI! Zbytečně tak zkazíte mou prostou dětskou duši a uvrhnete mne v pokušení a honbu za trišnou*.

Poznámka : Prasátko na obrázku se rozhodlo vydat peníze dobrovolně. Autor popírá, že by zmíněnému subjektu bylo nějak vyhrožováno, případně ublíženo.

* trišna - pojem, kterým se v buddhismu označuje slepá touha po majetku a pokušení. Svádí člověka ze "správné cesty", což vede k neustálé honbě za uspokojením tužeb, kterého v materiálním světě nelze dosáhnout

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails