pátek 31. července 2009

Prodával Vodafone nový iPhone za tisícovku omylem? [názor]


Dnes odstartoval prodej nového iPhone 3GS. K cenám nemám potřebu se dlouze vyjadřovat, myslím, že většině z nás je jasné, že to je prostě zlodějina. Operátoři se jednoduše chtějí řádně napakovat na žádaném modelu a já osobně doufám, že s tímto přístupem tvrdě narazí.
Co však neuniklo pozornosti většiny z nás je asi zpráva, že Vodafone zahájil prodej za cenu skutečně směšnou - 877 Kč s předplacenou kartou je opravdu luxus, ale jednalo se skutečně o omyl?
Možná jsem trochu ovlivněn školou a oborem který studuji a po pročtení několika knih o reklamě za vším vidím marketing, ale nemyslím si, že prodej telefonu za tisícovku byl omyl.
Vodafone má ze všech operátorů cenu nejvýhodnější (a tím nemyslím tu "omylovou"), jak to ale sdělit veřejnosti hned v první den prodeje a za co možná nejnižší cenu? Buzzmarketing tady zafungoval na výbornou a společnost tak rázem poslala své sdělení šíroké veřejnosti za cenu okolo 300 000 Kč (zhruba odhaduji nákupní cenu iPhonu). Víte kolik by to stálo, zaplatit si reklamní prostor v takovémhle rozsahu? Stálo by to rozhodně více a tohle sdělení se Vodafonu, myslím, zatraceně vyplatí.

3 komentáře:

  1. To mě nenapadlo :). A copak studuješ?

    OdpovědětVymazat
  2. něco na tom bude

    OdpovědětVymazat
  3. Studuji univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, obor marketingové komunikace :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, odesílejte své komentáře po zralé úvaze, ve formě adekvátní vašemu věku a dosaženému vzdělání.
Odlišný názor vítám, musí být ale vyjádřen kultivovaně a hlavně musí být k věci.

Related Posts with Thumbnails